Table of Contents Table of Contents
Previous Page  3 / 32 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 3 / 32 Next Page
Page Background

HKSCAN AGRI

02

2016 3

INNOVATION

I ALLA LED

NU ÄR VI MITT

i en av våra viktigaste säsonger – grillsäsongen! Vårt

varumärke Scan med det starka ursprungslöftet alltid svenskt kött, står sig

bra i konkurrensen jämfört med framför allt handelns egna varumärken.

Men för att bibehålla platsen som Sveriges ledande varumärke inom

kött och chark måste vi hela tiden jobba med innovationer. Om vi inte

förnyar oss, effektiviserar oss, underlättar för och attraherar konsumenten

med nya lösningar så tappar vi snabbt vår plats i täten. I år kommer våra

spännande nyheter att dofta gott från sommarens alla grillar och avnjutas

på många sommarfina bord. Köp våra produkter i butikerna, och var stolt

över att produkterna ursprungligen kommer från dig!

Effektivisering är också innovation. Det kan gälla i vår produktion såväl

som hemma på din gård. Läs om vår stora satsning på tjänster för dig

som producent i detta nummer. Vi ska tillhandahålla de tjänster som du

efterfrågar och har nytta av och det är så vi blir starka tillsammans och står

rustade för framtiden.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Vi har ett mycket bra

läge för våra svenska Scanprodukter just nu. Konsumenten har

förstått mervärdet och är villig att betala för det. Nu är det

allas uppgift att fortsätta behålla det försprånget.

Förutsättningarna för att vi tillsammans lyckas

är mycket bra!

Sist men inte minst; Kom och besök

oss på Borgeby eller Brunnby.

Vi kommer självklart att bjuda

på smakprov på våra nya härliga

produkter!

Vi ses och ha en skön sommar!

//Tobbe

OM VI INTE FÖRNYAR

OSS TAPPAR VI SNABBT

VÅR PLATS I TÄTEN