Table of Contents Table of Contents
Previous Page  9 / 32 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 9 / 32 Next Page
Page Background

01

2016 KOTITILALTA 9

Videoita ja

vastuullisuustietoa

Kariniemen uusituilla

verkkosivuilla

RUOKAAN LIITTYVÄÄ TIETOA

haetaan paljon ja monilla eri välineillä. Yhä use-

ampi ruokakaupan asiakas varmistaa älypuhelimensa ostoslistasta, että kaikki

tulee kerättyä kärryyn tai tarkistaa ehkä ruokaohjeen tutulta verkkosivulta.

Samalla hän saattaa etsiä tietoa myös ruuan alkuperästä.

Kariniemen verkkosivuille on lisätty käyttömukavuutta, toiminnallisuutta ja

ennen kaikkea kiinnostavaa sisältöä.

– Edellisestä, kesällä 2014 toteutetusta uudistuksesta saimme paljon hyvää

palautetta ja kehittämisideoita, kertoo markkinointipäällikkö

Vesa Saarenmaa

.

Nyt verkkosivuilta löytyy uudenlainen vastuullisuuskokonaisuus. Kariniemen

10 vastuullisuustekoa on esitelty visuaalisesti mielenkiintoisella tavalla.

– Haluamme olla avoimia, selkeitä ja ymmärrettäviä. Tavoitteenamme on, että

Kariniemen periaatteet ja toimintatavat näkyvät kuluttajan elämässä ja antavat

tuotteillemme lisäarvoa.

Kuluttajia on otettu mukaan vastuullisuuden ja eettisyyden kehittämiseen

sekä niistä kertomiseen. Kariniemen on valinnut avoimella haulla kiinnostuneita

kansalaisia Kanapartioihin tutustumaan Kariniemen kananpojan tuotannon eri

vaiheisiin.

Reilu vuosi sitten neljä kuluttajaa tutustui kananpoikien kasvatukseen ja

elinympäristöön kahdella Kariniemen kotitilalla. Kanapartiot dokumentoivat ko-

kemuksiaan videoimalla vapaasti tilalla näkemiään asioita. Ensimmäiset videot

julkaistiin Kariniemen YouTube -kanavalla ja

kariniemen.fi

verkkosivuilla.

Kanapartiovideot saivat nyt jatkoa. Uusi kurkistus vei kuluttajat Kariniemen

tuotekehityksen saloihin. Toinen Kanapartio vieraili Euran tuotantolaitoksella,

toinen kävi tutustumassa Mikkelissä Nuggettien, Poppisten ja muiden Karinie-

men herkkujen valmistukseen.

Saarenmaan mukaan mielenkiintoiset ja innostavat uudet sisällöt lujittavat

vahvaa ja vastuullista Kariniemen brändiä, asiakaslähtöisesti.

– Sosiaalinen media on meille erittäin tärkeä vastuullisuussisältöjen jakeluka-

nava ja siellä on myös tärkeä kohderyhmä, joka on noussut kiivaassa keskuste-

lussa aina Kariniemen rinnalle.

TEKSTI:

VESA SAARENMAA JA RAILA AALTONEN

KUVA:

HKSCAN

KARINIEMEN

10 VASTUULLISUUS-

TEKOA ON ESITELTY

VISUAALISESTI

MIELENKIINTOISELLA

TAVALLA VERKOSSA

KARINIEMEN.FI

.

V

a

s

t

u

u

l

l

i

s

u

u

s

K

a

r

i

n

i

e

m

e

l

l

ä

Kotitila

VAPAANA

HYVISSÄ OLO-

SUHTEISSA

# 2